📊 Engagement rate a nové grafy
3. dubna 2024·Tereza Žižlavská

📊 Engagement rate a nové grafy

Q2 2024

Změřte svůj vliv na sociálních sítích – objevte, jaký dopad má váš obsah a využijte nových grafů pro lepší přehled!

Míra zapojení, neboli Engagement Rate, je klíčová metrika v naší aplikaci pro monitoring médií, která odhaluje průměrný počet interakcí na jednoho sledujícího a pomáhá hodnotit výkonnost vašeho obsahu na sociálních sítích.

Jak se engagement počítá?

Vzorec pro výpočet: Engagement Rate = (počet interakcí * 100) / počet sledujících

Jedná se o metriku, kterou nám posílá Sentione. Důležité je, že se hodnota může měnit, pokud příspěvek získá další interakce. SentiOne uvádí, že dobrá míra zapojení je:

  • 0.5–2 % na Facebooku

  • 1–3.5 % na Instagramu

  • 0.02–0.09 % na Twitteru/X

  • 4–18 % na TikToku

Rating přibyl jak do feedu, tak jako graf do sekce Analytika a také jako widget do sekce Dashboardy.

Sekce Dashboard
Sekce Dashboard
Sekce Analytika
Sekce Analytika

Tento ukazatel je také užitečný pro optimalizaci vašich komunikačních strategií a porovnání výkonnosti s konkurencí.

Engagement rate ve feedu
Engagement rate ve feedu
Možnost zapnutí Engagementu u Sociálních dat ve feedu
Možnost zapnutí Engagementu u Sociálních dat ve feedu