📊 Engagement rate a nové grafy
Změřte svůj vliv na sociálních sítích – objevte, jaký dopad má váš obsah a využijte nových grafů pro lepší přehled!
Míra zapojení, neboli Engagement Rate, je klíčová metrika v naší aplikaci pro monitoring médií, která odhaluje průměrný počet interakcí na jednoho sledujícího a pomáhá hodnotit výkonnost vašeho obsahu na sociálních sítích.
Jak se engagement počítá?
Vzorec pro výpočet: Engagement Rate = (počet interakcí * 100) / počet sledujících
Jedná se o metriku, kterou nám posílá Sentione. Důležité je, že se hodnota může měnit, pokud příspěvek získá další interakce. SentiOne uvádí, že dobrá míra zapojení je:
0.5–2 % na Facebooku
1–3.5 % na Instagramu
0.02–0.09 % na Twitteru/X
4–18 % na TikToku
Rating přibyl jak do feedu, tak jako graf do sekce Analytika a také jako widget do sekce Dashboardy.
Tento ukazatel je také užitečný pro optimalizaci vašich komunikačních strategií a porovnání výkonnosti s konkurencí.